2014. március 20., csütörtök

Suicide Silence - You Only Live Once (az igazi YOLO dal)

Szóval, mielőtt még a kevésbé művelt emberkék elkezdenének itt papolni nekem, hogy a mifélék nem hallgatnak yolos zenéket, azoknak bemutatnám a kivételt. Azaz nem is a kivételt, mert szerintem rohadtul a mis stílusunkhoz tartozik az "egyszer élsz" felfogás, csak persze a tömeg ezt is a maga formájára alakította (lásd: a halom szegecses dolog, a Tallyban a Guns n Roses póló, stb) tehát most elmesélem az én szemszögemből ezt a nagyszerű SS dalt.:)
Az ének (hörgés, screamelés stb), szerintem Mitchez hűen, mondhatni tökéletes. Nem tudok belekötni, bármi rosszat mondani róla, mert a megfelelő helyeken viszi mélyebb vizekre a hangját, ahol ki akar emelni egy részt, ott fentebb és így tovább. Olyan, mint egy hullám - mint az élet. Alatta a dallam szerintem most inkább a szöveget emeli ki, nyomatékosítja, minthogy önállóan mozgolódna tőle, de itt most ez a lényege: elmondani, hogy szerintük mit jelent a yolo. Aminek köze sincs ahhoz, hogy bedrogozva dögöljünk meg, csak egyszerűen elmeséli, hogy 1 esélyed van, nem éledsz újjá, élvezd ki, úgy tegyél mindent, ahogy akarsz. 

Nincsenek megjegyzések: